• W 87 proc. barów i restauracji na dworcach i stacjach benzynowych może cię spotkać przykra niespodzianka – tak wynika z kontroli Inspekcji Handlowej. Przypominamy, jakie masz wtedy prawa.
  • Na jakie posiłki możesz liczyć w zagranicznym hotelu; co zrobić, gdy ośrodek nie wywiąże się z oferty? – dowiedz się z poradnika na stronie Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
  • Już po raz dziesiąty w ramach akcji „Przed wakacjami – co warto wiedzieć” przygotowaliśmy porady na czas letniego wypoczynku.

Szczegóły:

Czytaj więcej >

Komunikat prasowy >

Wypowiedź Marka Niechciała prezesa UOKiK >

Wypowiedź Renaty Jezierskiej zastępcy mazowieckiego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej >

Wypowiedź Joanny Sołtan z Europejskiego Centrum Konsumenckiego >

Informacja z wyników kontroli funkcjonowania placówek gastronomicznych >